پریا

دوستی ترانه شعر موزیک

پریا

دوستی ترانه شعر موزیک

 کی میگه گریه قشنگه، حیف تو چشمات بباره

روی زخمای ترانه، مرحم اشکو بزاره

من باید گریه کنم من، نه تو که که بوته ی یاسی

طفلی چشمام که یه عمره، شدن از دست من عاصی

اشکاتو بزار برای، روزی که من دیگه نیستم

روزی که ردمو از هر کی بگیری میگه نیستم

چه تحملی چه صبری، وقتی از تو دور دورم

وقتی هیچ کی رو ندارم، که بشه سنگ صبورم

به خدا قسم شکستم، به خدا که پیر پیرم

سرنوشت ما همینه، تو بمونی من بمیرم

بغض فاصله شکسته، صورت ترانه خیسه

کاش می شد قصه ی ما رو، یکی از نو بنویسه

ماهی همیشه تشنم، توی این آب گلال آلود

بغضتو نشکن عزیزم، گریه سرنوشت من بود

نه تو اومدی نه بارون، هر چی چشم به جاده دوختم

توی هر راجی گریه ساز اشکامو فروختم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد